کراتینین بالا، آیا دیالیز یا پیوند کلیه A باید
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین بالا، آیا دیالیز یا پیوند کلیه A باید

هنگامی که سطح کراتینین تا 5.2 می رسد، بسیاری از پزشکان بیمار انجام دیالیز و در انتظار برای پیوند کلیه توصیه می شود. اما، امروزه، دیالیز و پیوند کلیه تنها دو درمان برای بیماران نارسایی کلیه با کراتینین بالا نیست، از طریق آنها به عنوان آخرین درمان برای بیماران نارسایی کلیه در نظر گرفته. آیا شما می خواهید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر به درمان های دیگر به نارسایی کلیه با کراتینین بالا؟ لطفا برای اضافه کردن واتساپ / وایبر / ویچت 8618633865632.
سم از بین بردن درمانی، درمان طبیعی جدید ایجاد شده توسط بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang است، در از بین بردن همه چیز کار برکنار شده و مضر در سراسر بدن است. به طور کلی، سموم سپرده در بدن نه تنها شرکت در ساخت از آسیب بیشتر کلیه، بلکه کاهش تاثیر از درمان دیگر. هنگامی که رسوبات عقاید تمیز کردن، کلیه خواهد شد از آسیب متوقف و شروع به بهبود می یابند.
چه تر است، در Shijiazhuang بیمارستان بیماری های کلیه، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، چرخه درمان، پا حمام، فتیلهگذاری و درمان های دیگر استفاده می شود برای کمک به بیماران عملکرد کلیه را افزایش می دهد با گسترش عروق خونی، حل رگ های خونی، تسریع گردش خون، رفع التهاب در کلیه، ترمیم سلول های کلیوی بیماری، و غیره به هر حال، که درمان برای درمان بیماران اعمال خواهد شد است که در شرایط بیماری بیماران است.
زمانی که کلیه بازسازی شده است، کراتینین پرداخت خواهد شد، علائم کاهش خواهد شد، بیماران یک زندگی بهتر، و در نتیجه، بیماران می توانند دیالیز و پیوند کلیه، اجتناب کنند.
اگر شما از نارسایی کلیه رنج می برند و یا می خواهید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد درمان های طبیعی به امتناع دیالیز و پیوند کلیه، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال گزارش آزمایشگاه بالینی خود را به ما ایمیل / واتساپ / وایبر / ویچت. صادرات کلیه ما شرایط فیزیکی خود را تجزیه و تحلیل و انجام بهترین خود را به شما کمک کند.
پست الکترونیک: kidney-treatment@hotmail.com
واتساپ / وایبر / ویچت: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: